Marina Vize - vize işlemleri ve uçakbiletleri

Bulgaristan Vizesi Galeri

Acil Bulgaristan vizesi

Detaylı bilgi ve sorularınız için whatsapp no : 0541 963 1714

Acil Bulgaristan vizesi için Gerekli Olan  Evraklar Aşagıdaki Gibidir.

Acil  Bulgaristan Vize örneği

1.  Pasaport
    *Pasaportunuz Bulgaristan Seyahatinizin dönüş tarihi itibarı ile en az 6 ay daha geçerlilik süresine sahip olmalıdır.
    *Pasaportun 2. Sayfasındaki hamilin imzası kısmı pasaport sahibi tarafından imzalanmış olmalıdır.
    *Pasaportunuzun yırtık ve yıpranmış olmaması gerekmektedir.
    *Pasaportunuza Bulgaristan Vizesinin yapıştırılması için en az 1 tane boş vize sayfası bulunmalıdır.
  2. 2 Adet  Biometrik Fotograf  (Fotografların Arka fonu  beyaz olmalı ve Fotograflar 6 ay’dan eski olmamalı)  ( Örnek )
  3. Başvuru Formu
    *Eksiksiz ve Okunaklı Bir şekilde doldurulmalıdır. (Acentamız Tarafından Doldurulacakır.)
    *Vize Müracatında Bulunacak Kişi tarafından Bizzat İmzalanmalıdır.
    *Bulgaristan Vizesi Başvuru Formunu Yan menüden Bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
  4. Bulgaristan'a yapacagınız Seyahatinizle ilgili Uçak bileti Rezervasyonu (Acentamız Tarafından Hazırlanacaktır.)
  5. Bulgaristan'da Konaklıyacagınız Hotel Rezervasyonu (Acentamız Tarafından Hazırlanacaktır)
  6. Vergi levhası Fotokopisi
  7. Ticaret Sicil Gazetesi Fotokopisi
  8. İmza sirküleri Fotokopisi
  9. Bulgaristan Seyahat Sigortası (Acentamız Tarafından Yapılacaktır.)
  10. Şirketin antetli kağıdına yazılmış dilekçe (Acentamız Tarafından Yazılacaktır.)
  11. Banka hesap cüzdan (En Az 1.000 TL) olmalıdır.

Evraksız Bulgaristan Vizesi
  1. Pasaport
  2. Fotoğraf 2 adet (Arka fonu beyaz Biometrik olmalıdır)

* Acil Bulgaristan vizesi Almanız için geri kalan diger Evraklar Firmamız Tarafından Temin Edilecektir.

* Türkiye’nin her ilinden pasaportlara Marina Vize Acil Bulgaristan vizesi alabilmektedir.

Acil Bulgaristan vizesi işlemleri için sizin konsolosluğa gelmenize gerek yoktur.

*İstanbul Dışındaki Şehirlerden Pasaport ve evrakları Yurtiçi Kargo veya Aras kargo ile Bize ulaştırabilirler.Vizeleriniz alındıktan sonra Aynı şekilde kargo ile size geri Gönderilecektir.

******Acentamız Marina Turizm Acil Bulgaristan vizesi Almakta Tam Yetkilidir Acentadır.*****

*Aşagıda Yer alan Ücretlerimize Konsolosluk harcı diger ve harcamalar hepsi dahildir.Burda yer alan ücretler dışında herhangi bir para talep edilmez.

Bulgaristan Vizesi Fiyat Listesi

Yaşam Süresi Kadın 76.9 - Erkek 69.4
Telefon Kodu +359
Etiket bulutu
Bulgaristan ankara Başkonsoloslugu, Bulgaristan'a vize varmı, Bulgaristan Vize Ücretleri, Bulgaristan Vize ücreti, Bulgaristan Vize Fiyatları, Bulgaristan vize talep dilekçesi örneği ingilizce, Bulgaristan Vizesi Fiyatı, Bulgaristan Vizesi Ücretleri, Bulgaristan Vizesi Nasıl alabilirim., vize işlemleri, Bulgaristan tatil, Bulgaristan para birimi, Bulgaristan ankara Konsolosluğu, Bulgaristan Vize Formu, Bulgaristan vize muameleci, Bulgaristan Vize Harçları, Bulgaristan Vizesi Ücreti, Hızlı Bulgaristan Vizesi, Bulgaristan vizesi başvuru formu, Bulgaristan vize başvurusu, Bulgaristan Vizesi Fiyatları, Bulgaristan Başkonsoloslugu, Bulgaristan gezilecek yerler, Bulgaristan Vizesi Kaç günde çıkar, Bulgaristan Vize Harcı Ne kadar, Bulgaristan Konsolosluğu, Bulgaristan vizesi KKTC, Bulgaristan vize işlemleri, Bulgaristan istanbul Başkonsoloslugu, Bulgaristan vizesi kaç günde çıkar, Bulgaristan istanbul Konsolosluğu, Bulgaristan vize için gerekli belgeler, Bulgaristan vize işlemleri yapan acentalar, evraksiz Bulgaristan vizesi, Bulgaristan turları, 1 Günde Bulgaristan Vizesi, Bulgaristan vizesi için gerekli evraklar, Bulgaristan vizesi nereden alınır, Bulgaristan vizesi ne kadar, Bulgaristan Vize harcı ücreti, Bulgaristan Hava Yolları, Bulgaristan Vize Fotografı, Bulgaristan türk konsolosluğu, Bulgaristan vizesi dilekçe örneği, Bulgaristan Vize için gerekli evraklar, Bulgaristan vize gerekli belgeler, Bulgaristan Vize Fiyatı, Bulgaristan vize istiyormu, Bulgaristan haritası, Bulgaristan Ankara Büyükelçiliği, Bulgaristan konsolosluğu telefon,
xml

Bulgaristan Vizesi Alma Çabaları ve Mutlu Son!

Bulgaristan’a seyahat etme kararımı verdim. Bulgaristan vizesi ile ilgili araştırmalar yapmaya başlamaya karar verdim. Ancak daha önce yurtdışına çıkmadığım için elimde bir tek hiç kullanılmamış pasaportum vardı. Bulgaristan vizesi ücreti’nin olduğundan bile bir haber şekilde araştırmaya başladım. İşte internete girdiğim andan itibaren amansız maraton benim için başladı. Bulgaristan Konsolosluğu’nun resmi sitelerine bakmak daha mantıklı geldi ve siteye girdim.

O kadar çok şart ve kural vardı ki yanıma bir kâğıt aldım ve her şeyi not ettim. Sonraki gün yaşadığım ilin bağlı olduğu Bulgaristan Konsolosluğu’na gerekli evrakları gönderdim. Aslına bakılırsa onaylanmasından hiç ümidim yoktu.

Ertesi gün bana bir telefon ile ulaştılar. Eksik evraklarımın olduğunu söyleyip yeniden göndermemi söylediler. Tekrardan istenilen evrakları toplayıp gönderdim. Aynı sorun yine karşıma çıktı. Otel rezervasyonu için onay gerektiğini söylediler. Onu da yaptıktan sonra tekrar gerekli temasları kurdum. Ama nafile hiçbir şekilde vizeyi almayı başaramadım. Yok, şurası şöyle olmalıymış da kardeşim 15 gün gezip geri geleceğim cümlesini defalarca tekrarladığımı hatırlıyorum.

Ardından tekrar araştırma yapmaya başladım. Bu beladan nasıl kurtulacağıma yol gösterecek birilerini aradım. En nihayetinde güvenilir bir şirket buldum. Bu şirket sizin yurtdışı seyahatlerinizin dakikasına kadar planlayıp evrak işlerini de halledip size veriyor. Hem ağır evrak yükünden kurtuluyorsunuz hem de otelden biletlere kadar her şeyi ayarlanması size bir tek anın tadını çıkartmak kalıyor. Ben bu siteyi gece iki civarında aradım. 7/24 çalışan bir çağrı merkezlerinin olması oldukça iyi bir özellik. Gerekli bilgileri aldıktan sonra hemen işlemleri başlattılar. Gerekli ödemelerde yapıldıktan sonra 3-4 gün içerisinde vizem hazırlandı ve yola çıktım.

Sadece vize olsa iyi gideceğim otelin rezervasyon bilgileri bile suretleriyle birlikte dosyalanıp tarafıma teslim edilmişti. İstanbul’dan otobüs ile Sofya’ya gittim. 11 saatlik otobüs yolculuğumuz beklediğimden rahat geçti. Marina Turizm aracılığıyla bindiğim otobüsten bile memnun kaldım. Normalde daha erken sürebilirdi yolculuk ancak yolda geçen pasaport kontrol süresi beni epey geciktirdi.

Şu An Sofya’dayız!

İndikten hemen sonra ilk ihtiyacım yemekti. Otobüsün durduğu yerlerde aç bir şekilde yemek aramaya başladım. Ancak ondan önce Bulgarların kullandığı paraya yani leva’ya ihtiyacım vardı. Araştırmalarım neticesinde Bulgaristan’da euro kurunun sabit ve TL kurunun dalgalı olduğunu öğrendim. Bu durumda o günün şartlarına bağlı olarak en çıkarlı çıkabileceğim yolu seçtim. Ve yemek için otele gitmeye karar verdim. Planlarım doğrultusunda Bansko kayak merkezine gitmem gerekiyordu.

O geceyi otelde rahat bir uyku geçirdikten sonra ertesi sabah Bankso Kayak Merkezine gitmek üzere yola çıktım. Unutmadan bu turların seçimini ve planlamasını yine http://www.marinavize.com yardımıyla yaptım. Oldukça uygun fiyatlarla otelimden alınıp kayak merkezine götürüldüm. Yolculukta çekme fırsatı yakaladığım fotoğraflar inanın daha o andan verdiğim paraya değdi. Kayak merkezine vardıktan sonra burası hakkında elime tutuşturulan inserti kurcaladım.

2004 Yılı Kış Olimpiyatları için onay almış olması oldukça güzel bir özellikti. Kayak yapmaya başlama sebebim olan Alberto Tomba adlı sporcunun burada kayak yaptığını öğrendim. Bu bilgiler ışığında tur rehberliğinde kayak yapmaya başladım. Oldukça keyifli saatlerin ardından tur rehberliğinde dağ yürüyüşüne çıktık. Karlı manzaraların bu kadar güzel olduğunu o yürüyüşte öğrendim. Günün sonunda otelime geri döndüm.

Otelim oldukça konforluydu. Aklınıza gelecek her şey vardı. Akşam yemeği için dışarı çıkmaya karar verdim. İlgimi özellikle yemek ücretleri’nin ucuz olması çekti. Ve Bulgarların vazgeçilmez tatlılarının da hakkını vermek isterim. Ponçika adlı tatlıları oldukça lezzetli. O akşam yemeğini şık bir restoranda yedim. Bulgarların yahni kültürler oldukça gelişmiş olmalı ki birçok çeşit yahni vardı. Yahnileri oldukça lezzetliydi.

Yemeğin yanında kahve kola diye açıklayabileceğim değişik ama güzel bir içecek servisi yapıldı. Sonrasında yapılmasın tercih ettiğimi söyledim ancak masaya bırakıverdiler. Bunların yanı sıra Bulgarlar hamur işleri konusunda oldukça çeşitli ürünler üretiyorlar. Bunların arasından Bançika adlı börek bir efsaneydi halen tadı damağımdadır. O geceyi otelimde dinlenerek geçirdim. Sonra ki gün aynı geldiğim gibi rahat bir şekilde İstanbul’a geri döndüm.

Bu denli güzel bir seyahat deneyimini bana yaştan Marina yetkililerine çok teşekkür ederim. Bulgaristan Vize işlemlerinden konaklamaya hatta ve hatta yolculuğuma kadar her aşamada bana yardımcı oldular. Bundan sonra her yurtdışı seyahatimde http://www.marinavize.com ’u kullanacağım.

Hangi ülkeye gitmeliyim

kultur.gov.tr iata.org tursab.org.tr kultur.gov.tr turkishairlines.com atlasjet.com onurair.com.tr airmoldova.md flypgs.com aeroflot.ru flyuia.com google.com skype.com dmoz.org microsoft.com
Marina Turizm © 2011 - Site Haritası - vize işlemleri
moldova vizesi, beyaz rusya vizesi, özbekistan vizesi, dubai vizesi, fransa vizesi, italya vizesi, yunanistan vizesi, schengen vizesi, rusya vizesi, ukrayna vizesi, bulgaristan vizesi, romanya vizesi, hindistan vizesi, mısır vizesi, bangladeş vizesi, cezayir vizesi, çin vizesi, tayvan vizesi, pakistan vizesi, tayland vizesi